Innowacyjny, zachwycający nowoczesnym designem, przyciągający luksusem. I od 8 października dostępny dla klientów w Budynku Ethos przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie. Pierwszy w Polsce salon Audi City, zaprojektowany przez Spaceplan dla Porsche Inter Auto, hucznie zainaugurował swoją działalność. Salon Audi City to wyjątkowe miejsce na polskiej mapie motoryzacyjnej. Innowacyjna koncepcja salonu, w którym design przeplata się z nowoczesnymi technologiami sprzedaży i obsługą na najwyższym poziomie narodziła się w Niemczech. Kolejne punkty szybko pojawiły się w takich stolicach biznesu jak Berlin, Moskwa, Pekin, Londyn, Budapeszt czy Stambuł. 8 października dołączyła do nich także Warszawa, w której pojawił się pierwszy polski salon Audi City zlokalizowany w budynku Ethos na Placu Trzech Krzyży. Inwestycją zarządza Porsche Inter Auto, spółka posiadająca w Warszawie też salon przy ul. Połczyńskiej i przy Lotnisku Okęcie. Prace związane z przygotowaniem pierwszego w Polsce salonu Audi City rozpoczęły się na początku lipca 2018. Huczne otwarcie połączone z bankietem miało miejsce 16 sierpnia, a od 8 października salon otwarty jest dla klientów. Realizację projektu powierzono warszawskiej firmie Spaceplan. Od początku czuliśmy presję związaną z nową jakością, jaką Audi City wniesie na warszawski rynek motoryzacyjny. Niezwykle cieszymy się, że to właśnie Spaceplan miał możliwość uczestniczyć w powstaniu pierwszego tak nowoczesnego salonu sprzedaży – powiedział Michał Pinkowski PM Spaceplan. Projekt został stworzony w systemie Design&Build, który oznacza koordynację działań i przejęcie pełnej odpowiedzialności za ich realizację przez wykonawcę. To wyraz dużego zaufania ze strony klienta i jednocześnie doświadczenia naszego studia, które jest w stanie takie zlecenie sprawnie wykonać. Ze względu na wyjątkowe wymagania techniczne, nowoczesne rozwiązania aranżacyjne i niewielką przestrzeń, każdy z elementów projektu został bardzo dokładnie przemyślany. Podstawą udanej współpracy były zaś regularne konsultacje zespołu projektowego i wykonawczego z inwestorem, architektem i zarządcą budynku. Audi City to więcej niż salon sprzedaży. To wyjątkowe miejsce, w którym klienci mogą zrealizować swoje marzenia o posiadaniu luksusowego auta szytego na miarę. Prestiżowa lokalizacja w centrum Warszawy i duże, przeszklone witryny czynią wnętrze przyjaznym i gościnnym. Co ciekawe, jego główna funkcją nie jest ekspozycja najnowszych modeli Audi. W salonie witają gości jedynie pomarańczowe Q8 i sportowe A7 Sportback, czyli flagowe modele niemieckiego producenta. Prezentacja będą na bieżąco modyfikowana i uzupełniana o takie nowości, jak elektryczny e-tron. Zadaniem zespołu Audi City jest przeniesienie gości w świat luksusowej motoryzacji i wspólnie z klientami, w kameralnej atmosferze wybranie modelu, który spełni ich najskrytsze potrzeby. Dlatego główną część salonu zajmują komfortowe sale do spotkań – Customer Private Lounge, wyposażone w ekrany o przekątnej 98 cali i okulary wirtualnej rzeczywistości, wyświetlające obraz w wysokiej rozdzielczości. Po założeniu gogli Oculus Rift można dosłownie przenieść się za kierownicę wybranego modelu Audi – kontrolery Touch Motion-Controler pozwalają dokładnie obejrzeć samochód i skonfigurować go do swoich potrzeb z milionów opcji czy dodatków. Wirtualny asystent jednym kliknięciem zmienia kolor lakieru i dodatków, wzór i rozmiar felg, okładzinę na desce rozdzielczej czy tapicerkę foteli. Tym samym Audi City przenosi wrażenia zakupowe i komfort klientów na zupełnie nowy poziom. Nowoczesne wnętrze Audi City wymagało wyjątkowo precyzyjnego planowania i wykorzystania najwyższej jakości materiałów oraz rozwiązań konstrukcyjnych. Całość jest efektem wielomiesięcznych konsultacji i przygotowań. Nadrzędnym elementem w trakcie prac nad projektem był komfort klientów – to właśnie ten czynnik miał wpływ zarówno na rozplanowanie przestrzeni, jak i materiały wykończeniowe zastosowane w salonie. Design łączy prostą formę i przyjemne dla oka, naturalne materiały takie jak drewno, beton, aluminium czy stal. Sercem salonu są wiszące schody, łączące ekspozycyjną powierzchnię parteru z antresolą, która mieści nowocześnie wyposażone Customer Pivate Lounge, salę konferencyjną, biura oraz część socjalno-techniczną. Pokoje do spotkań wyposażone zostały w komfortowe meble i indywidualnie sterowane oświetlenie, które zachęcają do rozgoszczenia i powalają w pełni cieszyć się wrażeniami oferowanymi przez nowoczesne rozwiązania multimedialne – imponujących rozmiarów ekrany i gogle VR – podsumowuje projekt Agnieszka Chołuj, CEO firmy Spaceplan.